Automatické plánovaní směn pouhým stisknutím tlačítka
Planerio Vám automaticky vytvoří optimální plán směn.
Efektivní
Úspora časových a finančních nákladů díky plánování založeném na umělé inteligenci a pomocí všech potřebných rozhraní.
V souladu s legislativou
Automatické zohlednění všech smluvních podmínek a právních předpisů.
Spravedlivé
Transparentnost a spolupodílení se pro spokojené zaměstnance
Zarezervujte si bezplatný webinář plný cenných podnětů
Vyšší efektivita díky automatickému plánování směn
Digitální systém podávání žádostí
Žádosti se podají digitálně a mohou být okamžitě schváleny nebo zamítnuty. Zaměstnanci pak obdrží odpovídající oznámení.
Plánování napříč směnami a pracovišti
Efektivnější nasazeni zaměstnanců díky plánování napříč odděleními a lokalitami.
Správa výpadku zaměstnancu
Snadná správa krátkodobých absencí! Planerio automaticky navrhne optimální náhradu, například ze skupiny náhradníků.
Integrace digitálního zaznamenávání pracovní doby
OOnline na počítači, prostřednictvím aplikace pro chytré telefony, na terminálech na místě (např. s čipy RFID) nebo přímo z rozpisu směn.
Bezproblémová integrace do Vašeho IT systému
Planerio má napojení na všechny běžné systémy, od osobních spisů až po mzdové účetnictví.
Větší spolehlivost díky automatickému plánování směn
Implementace všech požadavků
ákonné, smluvní a firemní požadavky jsou automaticky implementovány do rozpisu směn.
Zohlednění kvalifikace
Indywidualne, aktualnie obowiązujące profile kwalifikacji zapewniają wdrożenie pracowników w oparciu o potrzeby.
Varování v případě konfliktů
Planerio též nabízí manuální plánování směn s varováním, pokud se směny překrývají nebo je překročena maximální pracovní doba.
Variabilní přehled směn
Uspořádejte si rozpis směn přehledně a způsobem, na který jste zvyklí: Jako měsíční, týdenní nebo denní náhled, z pohledu požadavků nebo zaměstnance.
Větší spokojenost zaměstnanců díky automatickému plánování směn
Zaměstnanecká aplikace
Rozpis služeb máte vždy u sebe ve svém chytrém telefonu. Zaměstnanci mohou hlásit nepřítomnost, zadávat požadavky a pomáhat s organizací rozpisu služeb.
Zohlednění požadavků na pracovní dobu a volný čas
Po schválení jsou žádosti zaměstnanců automaticky zařazeny do rozvrhu.
Prohození směn
Směny lze snadno prohodit. Rozpis směn je znovu aktuální.
Rozpis směn v reálném čase
Veškeré úpravy jsou pro všechny zaměstnance okamžitě viditelné a srozumitelné – takže má každý vždy k dispozici aktuální rozpis směn se všemi důležitými informacemi.
Spravedlivost a transparentnost
Konec emotivních diskusí na téma plánovaní směn – automatizovaný systém rozděluje směny spravedlivě dle požadavků.
Výsledek: až o 90 % méně administrativní práce
,Zaměstnanci od nás požadují, abychom vypracovali dobré rozpisy směn, které jsou přizpůsobeny jejich individuálním potřebám. Dříve jsme měli devět plánovačů směn, nyní si vystačíme se dvěma, kteří sestavují rozpisy směn pro celou firmu. Podle mého názoru není plánování směn a optimalizace rozvržení směn pro zaměstnance možné bez nástrojů založených na umělé inteligenci, jako jsou nástroje nabízené společností Planerio.
Primář Die Radiologiee
Více než 3 000 pracovišť úspěšně pracuje s inteligentním plánováním směn společnosti Planerio.





















Rádi Vám poradíme – zdarma a nezávazně!
Jste již zákazníkem? Kontaktujte prosím náš tým zákaznické podpory.